Linammm01 MerhabaAdana’da tüp bebek yaptıranlar nerde hangi doktorda yaptırdı fiyatlar nedir acaba bilgisi olan yazabilirmi
Hasekisultan10 Linammm01 bende adanada yaşıyorum. Ve tüp bebeğe başlamayı düşünüyorum ama devlette. Özelde fiyat sordum çok fazla geldi siz hiç görüştünüz mü devlette
Aayyss Linammm01 tüp bebek ve ilaçlarında eğer hastane anlaşmalıysa rapor var arkadaşım en azından bütçe olarak biraz rahatlatır
umut0808 Adana başkent kışla tayfun bey ilk deneme pozitif, fiyatlar ilaçlar herşey değişmiştir arayıp sorun fiyat veriyolar ortalama
Annesininmelei Esra Bulgan Kılıçdağa gidiyorum. Muayene 2500 , ilaçlar 20 bin. Acıbadem de yumurta toplama ve transfer 45 bin( yakın zamanda 70 bin olacağını söylediler) istenilen testler ortalama 1900 , vitaminler 1300 civarı
papatyaolsun Linammm01 evet zaten aşılamadan önce rahim filmi (HSG) isteniyor. Ben çektirdim. Şu an aşılama aşamasındayım. Tutmazsa tüp bebek düşünüyorum