Merhabalar güzel anneler, bugün 11+4 haftalık oldu bebeğim ve doktorumuz haftaya ikili tarama ya da fetal dna için çağırdı. Fetal için bilgi almamızı bize bıraktığını söyledi. Hastaneden 10 bin tl fiyat aldık. Ense kalınlığını ölçtüğünde 1.1 mm dedi. Ve yaşım 27. Riskli grupta da değilim o yüzden sadece ikili yaptırmayı düşünüyoruz. Siz neler yaptınız ve ne tavsiye edersiniz?