Zeynep3542
Mrb 20 haftanın içindeyiz ilk gebeliğimde pırtılaşma yüzünden bebeğimi kaybettim şuan iğne ve hap kullanıyorum bebeğim bi hafta ta ilerden gidiyormuş doktorum 32 haftada iğneyi kesicem dedi ama iğneden sonra ne kadar sürede oluyor doğum bilen var mı arkadaşlar Konya medicana ya gidiyorum hikmet beyin hastasıyım bu arada korkum var bi türlü atamıyorum