Havva122 39haftalık hamileyim. Bir saattir düzenli bel ağrım oluyor şiddetli şekilde başka bir belirti yok sizce hastaneye gitmelimiyim şimdiden 😣
Biranne_64 Havva122 evet sabah nişan bozulmuştu ikindiye doğru hafifi sancım vardı nefes zor alıyordum