Anneolmak38 Kızlar bugün biraz ayakta durdum belim çok ağrıyor az önce de su gibi bişey aktı afedersiniz lavobaya gittim pembe akıntı gelmiş en son beta değerim 898 çıkmıştı. Sizce korkmalimiyim hastaneye gitmem lazım mı elim ayağım titriyor şu an
Yagmurakyurek Anneolmak38 doktora görün genede ama yerleşme kanamasıda olabilir sen genede bir doktora görün
tgbmerve Anneolmak38 Dr a acil gitmelisiniz , kahverengi leke m vardı benim ultrasonda rahimde kanama gözüktü 6. Haftaya kadar da geçmedi. Haftalık iğne ve günlük fitil verildi , acil bir kadın dogumcu bulun düşük riski
Kanatsiz_1_melek Anneolmak38 yani kese daha oluşmamış beta baktirabilirsiniz yükseliyordu dusuyormu diye
Anneolmak38 Kanatsiz_1_melek Kesenin oluşması lazım 898 değerim aralığın 28 de çıktı ondan sonra gitmedim hastaneye yarına randevum vardi normalde keseyi görmek için gidecektik
Anneolmak38 Kanatsiz_1_melek Kırmızı değil açık pembe geldi korktum hemen hastaneye gittik normalde yarındi randevum keseyi görmek için gidecektik bugüne kısmet oldu keseyi görmek 🤲🏻