Bende adetimin tam ortasındayım ve yumurtlama dönemindeyim dün hastaneye gittm gaz probleminden dolayı ve kızlar bir saat içinde oldu ne olduysa bir anda mide ve gaz sorunu yaşamaya başladım. Sonradan aklıma döllenme gibi bir şey böyle bir problem oluşturur mu acaba diye geldi? Belki kulağa çok saçma gelebilir ama napim düşünmedim değil 😅