GizeemArslaann Kızlar selam. Nst’de hiç sancısı çıkmayıp nst’ye yakın zamanda nişanı, suyu gelen oldu mu ya da aniden sancılanan
_ruyaninannesi_ GizeemArslaann evdeyken nedense sancı kasılma lar var yürüyemiyorum hastenede turp gibiyiz 😂😂bide hanımefendi geriden geliyor bugün öğrendim 😥
cgdmasyam GizeemArslaann ben dün bebeğin rahmime yaptığı baskıdan dolayı gittim hastaneye açılmaya baktı doktor 3 cm 30 dk nst ye bağlandım 1 sancı çıktı eve geldim sabah nişan geldi hala sancım yok 🤷🏻♀️ baskı devam ediyo
-Seher- GizeemArslaann Valla ben 40+3 oldum kontrol vardı bugün Nst ye girdim hiç sancı yok geri eve geldik 2 gün daha bekleyeceğiz gelmezse yatış yapılacak sezaryenle doğum yapacağım nasipse
Maisina 39+3 üz ne sancı vaaar ne kanala inen var ne suyu ne nişanı gelen var 🤣🤣 dr 41 e kadar yolu var dedi inşallah dağ sağlim kucağımıza alırız
Neslihansngrgl Maisina bende yarın 40 haftaya giriyorum ne sancı ne nişan geldi artık doğurmak istiyorum 🥲
GizeemArslaann Ay valla dayanacak gücüm kalmadı gibi hissediyorum, en hayırlı zaman gelsin ve doğsun istiyorum artık. Bir de gebelik şekerim var iyice zorlanıyorum 😢😢
EDA-GUN12 GizeemArslaann canım ben doktora sordum nst ne için diye bebeğin kalp ritmine bakıyor annenin sancısını değil
Sunismyson GizeemArslaann 38+6 bugün girdim doktor çok azıcık sancın var ama önemsiz dedi açılma yok nişan yok su yok hala bekleme sürüyor. Günde 10.000 adıma çıktığım oldu sürekli tuvaletteyim kanala da inmemiş😔 olmayınca olmuyormuş demek ki
GizeemArslaann Ay kızlar inşallah hepimiz en hayırlı zamanda bi avazda doğururuz. Son haftalar gerçekten çok zor ve asla geçmek bilmiyor. 1 gün sanki 1 hafta gibi 🤦🏼♀️
duriskonunannesi GizeemArslaann ilk dogumumda bir gün önce nst ye girdim ki sürekli kasılmalarım vardı açıklığım da vardı 2 cm ama nst de sancı yok dendi ertesi gün akşamı doğum yaptım ,çok güvenmiyorum o yüzden sancı yok olayına hissettiğime guveniyorum