Ben şuan 13 haftalığım bebeğim çok iyi hareketleri güzel etrafında kanama falan yoktu bugün kontrolde söyledi doktor. Eve geldim 1 saat sonra su boşalır gibi kanamam oldu hemen gittim sizdeki gibi plasenta girişte alttan kanaması var çok görünmüyor ama başka yerde de kanama yok dedi. İğne yaptı. progestan verdi 200mg günde 2 doz. Cuma günü gel dedi. Kanamam geçsin diye yat kalkma tuvalete kalk sadece dedi.