Hanımlar iyi akşamlar,ben oksapar kan sulandırıcı kullanıyorum geçen hafta gittim doktor yazdı sabah akşam kullanıylrum ama içeriğinde 10tane var 5 günde bitti doktor bana 10 gün sonra gel dedi , aile hekimine yazdirdim eczaneye gittim raporlu ilaç bu veremeyiz böyle fiyatı 1000 lira dedi , perşembe günü randevum var gidecegim ama ne yapayım eczane tanıdıkti verdi rapor yazdırıp gel raporu yazmalar ise ücretini verirsin dedi her neyse ben kullanayım mı bunu kullanmayayım ikilemde kaldım