Şimdiden hakkınızı helal edin kızlar uzun yazıcam.
1 dış gebelik yaşadım ve ardından dile kolay tam 3 sene hiçbir şekilde gebeliğim olmadı onca testler onca aşılama onca ilaç tedavisi hepsi negatif oldu. Yine yılmadım yine devam ettim ama ne yaptıysam hiçbir şekilde hamile kalamadım polikistik över var ama kilo sivilcelenme vs hiçbir şeyim yok elimde problem yok ama yine de olmadı sonra neyse aralık ayında aman dedim ya Rabbimin vardır bir bildiği dedim ve o an kafamda çocukla alakalı hiçbir şey bırakmadım doktor rutin kontrole gittim ve bana şubat ayında tedaviye başlayalim tekrar aşılama yapalım dedi tamam dedim artık kafam tamamen şubat ayına odakladım yılbaşı yaklaşıyor aman bi test yapayım dedim yaptım pozitif gördüm inanmadım ardından günüme 3 gün kala tekrarladım o bir tık koyu çıkınca hemen kan vermeye gittim bi baktım kan pozitif 40 değer ile hamile olduğumu öğrendim 2 gün sonra tekrarlatım 93 lere çıktı o an anladım ki kafayı ne kadar rahatlatırsan ne kadar çocuk düşünmezsen o zaman oluyormuş
üsteki 30 Aralık altaki bugün
Sadece ilişkilerinizi çocuk için yaşamayın öyle olduğu sürece olmuyormuş 3 sene yaşadım ve bıraktığım an hamile kalmışım mucizelere inanın Rabbim isteyen herkese tez zamanda nasip etsin
Yaptıklarımı sorarsanız da
3 ay öncesi soğan kürü yaptım
Ardındna da vitamin kullandım folik asit