gencbir_anne Arkadaşlar merhaba bugün detaylı ultrasonum vardı 22. Haftamdayım sol damarda direnç görüldü coraspine başlayacağım morelim çok bozuk şu an bebeğin kilosu normal ileride neler oluyor yaşayanlar varsa bilgilendirirse çok sevinirim teşekkürler
Seyma5461 gencbir_anne benimde 21+4 te detaylıda sağ damarda direnç çıktı tek damar olunca cok bi sorun olmadığını söyledi hem detaylıyı yapan hemde normal kontrole gittiğim doktorum coraspin başladık 30+5 im suanda kontrollerde doktorum bi sıkıntı olmadığını söylüyor 29+4 te en son kontrolde 1400 gr olmuştu doktorum iyi dedi 32. Haftada birakicaz zaten coraspinide üzmeyin sizde kendinizi
Minigiim-vebenn52 gencbir_anne bendede var coraspşn kullan hiçbişi olmuyo erken doğum falan da olmuyo bebeğe kalmış o dirençle doğumun bi ilgisi yok direnç bebeğe giden kan akımını gösteriyor direnç çıktığı için kan az gidiyo demek kan sulandırıcı içince bu durum düzeliyor bebek daha iyi besleniyor sola dönerek uzanmaya gayret gösterin bebeğe giden kan daha iyi olur. 🌸
gencbir_anne umrumdadegil bebişinizin durumu nasıl peki burda okuyorum bazıları erken doğumdan da bahsediyor
umrumdadegil gencbir_anne normalde 32. Haftaya kadar kullanılması gerekiyor herahngi bir erken doğum riski yoksa ama ben riskten dolayı erken bırakmak zorunda kaldım bebişin kilo alımı iyidi kullandığım süre boyunca ama şuan biraz düşük dedi doktorum ilacı erken bıraktığım için mi bilmiyorum neden oldu. Erken doğum tetikliyor demedi bana doktor direnç için ilk defa duydum onu
Minigiim-vebenn52 gencbir_anne 25 li haftalarda gerilik oluşmuştu karın çevresinde sonra düzeldi suan iyi çok şükür on gün geriliğimiz var sata göre 37 yim ama 35 im suanda baştan beri var bu doktor geç döllenme dedi düzensiz adet gördüğüm için 🫶🏻