8+1 hamileyim kafein ve nikotin bağımlısıyım günde iki kahve bir paket sigara içiyordum 5 haftalık hamileyken öğrendim gebe olduğumu doktor günde 4-5 tane içebilirsin dedi birden bırakmak stres yapar bebeği olumsuz etkiler dedi ilk bir hafta o şekilde içtim şimdi kahve ve sigaradan tiksindim bulantınında etkisi var 11 gündür hiç içmedim ama arada bir canım içmek istiyor tutuyorum kendimi benim gibi olanlar var mı? Hamileliği boyunca sigara içen var mı?