Nurcaseyler 11 hafta bitecek bugün sol kasığım çok fazla ağrıyor iğne sokulması gibi batıyor bu durumu yaşayan var mı ? Cuma günü gidrceğim kontrole ama endişelendim.
Glcn2024 Ya magnezyum eksikliğinden yada idrar yolu enfeksiyonu kapmış olabilirsin korkma kötü bişey değildir ben 8 aylık oldum benimde bu hafta sol kasığım çok ağrıdı iki gün magnezyum içtim düzeldi ama pazartesi randevum var birde idrar tahlili vereceğim