Merhaba kızlar iki haftadır tansiyon yüksekliği var ve ilaca başladık bugünde kontrolüm vardı doktor 38 haftaya kadar bekleticem ilaca devam edelim günde üç defa alfamet dedi. 38 de inşallah sancın gelir dedi. Bende o an düşenemedim soramadim sancım gelmezse sezaryene mi alır yani tansiyon yüksekliği olunca normal doğum olmuyor mu ?