Merhabalar arkadaşlar🌸
37+4 deyiz:) bugün göğsümün alt tarafı karnım sertti. Uzandığımda geçiyordu ama ayağa kalktığımda genel anlamda sertti. Bu neden olabilir yaşayan var mı? Doktoruma az önce yazmıştım cevap verdi rahim büyümesine bağlı gayet normal dedi🙈 ben hala tedirgin