Nur22 Arkadaşlar merhaba 😊 22 haftalik hamileyim , kıyafet olarak ne almaya başlamalıyız, kacar tane almaliyiz bana fikir verir misiniz 😊
qeshemcinish Salam youtube da bebek alisverisi videolarina baxin . Orda etrafli melumatlar var. Men ipk defe bebesimin cinsiyyetini oyrenende almisdim geyim. Tulum , kostum body). Sonra her defe gezmeye cixanda nedense xosum gelende aliram )
melegimibeklerken Ben 21.haftadayım ve kullanışsız şeyler almak istemiyorum. Mesela doğum mayısa gelecek ve bebek yaz bebeği olacağı için acaba uzun kol mu kosa kol mu alınır? Ya da 0-3 aylık kıyafetleri ne kadar giyerler bunları tam araştırmadan almak istemiyorum. Bebeğin gelişimi de önemliymiş çünkü
shdemir melegimibeklerken Benimde sorunum aynı mayısın ilk haftası olucak ama hava nasıl olur haziran temmuz gibi kısa kollu giydirebilirmiyiz. Napıcaz kafam cok karısık 😑
Zu_esk melegimibeklerken yaza geliyor ama vucut ısısını kendisi ayarlayamadığı için 0-3 ay uzun kollu giyecektir illaki ama fazlada bilry almaya gerek yok çabuk büyüyolarmış ben genelde 3-6 alıyorum
shdemir melegimibeklerken Vallahi bende bi odasını aldım. En kolay o geldi😂 şuan herşey çok zor geliyo. Yani almak olsun diye bişey almak istemiyorum gerçekten gerekenleri ihtiyacı olan şeyleri almak istiyorum da daha bedenlerine bile karar veremedim😂
melegimibeklerken İlk bebek olunca ne giyilir nasıl okur kestiremiyor insan ama acele etmeyip az ve öz alışveriş yapmak doğru olacak sanırım