Busraaslan0 merhaba ☺️ isim seçerken önceliğiniz analiz olsun kesinlikle o isme sahip olan çocukları gözlemleyin ben asel koydum adı gibi bal gibi kızım ama o ismi düşündüğümüz de herkes çok yaramaz oluyor aseller demişlerdi çok düşünmedim ama gerçekten öyleymiş yani erkek yiyenleri bile bu nasıl kız çocuğu diyor baş edemiyorlar 😀