Esenha -Begum34 phlips aventi tavsiye ediyolar gumus olani krem surmeden kullanmak lazimmis krem surmeyincede iyilesmesi zor bana emzirme danismani phlipsi alsan ve lansinoh krem alsan yeterli olur demisti
tgbmerve -Begum34 ilk gebelikse Philips aventin göğüs ucu ile emzirin hem yara olmuyor hemde bebek emmeye kolay alışıyor . Gümüş kapak sadece göğüs ucundaki yarayı iyilesririyir🤷🤷
gdaslik -Begum34 göğüs kalkanı çok gerekli. Doğumdan sonra meme ucuna bişey değirmeden hava alması lazım çabuk iyileşmesi için kalkan da o görevi görüyor. Ben kullanmıştım 7. Gün yara yoktu artık. Hatta kayınvalidem senin göğsün hiç yara olmadı sanırım demişti 😂 ağrılı acılı emzirme yaşamadım çok şükür.
Sibelnogma -Begum34 Gümüş kalkanı hakkında bilgim yok ama illaki yara oluyor bence benim tek çözümüm o dayanılmaz acıya tahin yağı ve ayva jeli iyi geldi. Mucizevi birsey kremlere verilen paralar boşuna bence krem düzeltmedi çünkü 😏 ama kalkan da çok iyi olabilir kremin kurumasına teması engeller iyileşmeyi hızlandırır pahalı olduğu için çok gerekli görmedim bunda bilemem duruma göre hareket ederim 😊😊
Seher1616 Yani iyi diyenlerde var ama normal plastik olanlar da yeterli oluyormuş ben öyle alıcam bide krem alırım yanına gümüşleri kullanmak zor oluyo diyorlar genelde bende araştırdığım kadarı bide son haftalarda zeytinyağı kullanmaya başlıcam
-Begum34 tgbmerve aynen ilk gebelik ve çok kararsızım bi tecrübem olmadığı için alıp almamak arasında kaldım
Esenha -Begum34 iste o noktada sorun var gumus kapak tene direk degince fayda ediyomus krem kullaninca faydasi olmuyomus kremde kullanmak gerektigi icin phlipsi onerdi emzirme danismani bana
tgbmerve -Begum34 benimde ilk gebelik anlamdan tecrubeliyiz ama , gümüş almayacağım ben , silikon göğüs ucu daha mantikli
Esenha Esenha bide phlipste sut birikme yeri var meme islak kalmiyomus o sutu kullanabiliyomussunda birikeni. gumuste sut icinde birikip akiyomus kapak dusuyomus sut geldikce