Merhaba 3,5 yası da kızım var epiduralsiz normal doğum yaptım. Şimdi ikinciye hamileyim 27. Haftadayım sonlara yaklaşıyoruz. 2. Doğumlar daha kolay oluyor diyorlar, var mı ikinciye normal doğuran nasıl geçti doğumunuz ? İlki benim için gerçekten zordu o sancılar acılar eşi benzeri yok dünyada. 6 saat sürdü doğumum çok uzunda sürmedi aslında ama 6 sene gibiydi ve çok yanlış yönlendirildim ne yazık ki zor geçmesinde bunun da payı var. Bakalım bu nasıl geçecek tabi yine normal gelmek isterse kendileri😁