Eylulleylul 4+2 günlük hamileyim ara ara kasıklarıma batar giriyor bazen hafif bazen bıçak saplanır gibi şiddetli. Acaba normal midir? 3 ay önce 6 haftalıkken bi düşük yapmıştım korkuyorum açıkçası
Swan97 Eylulleylul aynı durumdayız. Ben de 6haftalıkken düşüğüm başladı 8+5te de düştü. Şu an hamileyim 5+1 benim de şiddetli kasık ağrılarım var uykudan uyandıracak kadar 😥 korkuyorum aynısı mı oluyor diye. İnşallah bebek sağlıklıdır
srparlk Eylulleylul bende de aynı durumlar var 4+5 öyle hesapladm ilki kimyasal gebelikle sonlandı o zaman hiç belirtim yoktu bu gebeligimde kasik ağrım bel ağrım var ilk zamanlar bende korktum ama normal bir durum bence
Eylulleylul Swan97 ay inşallah sağlıkla kucağımıza alırız. İnsan tekrar yaşamaktan korkuyor. Hiç bi iş yapmıyorum bütün gün uzanıyorum 3 yaşında bi kızım var sadece onunla ilgilenmeye çalışıyorum. Ama bu sancılar umarım normaldir 🙏
Zeytin17 Bende 4+6 yım birden kramplar giriyor iğneler batıyor . Daha doktor kontrolüne gitmedim umarım sağlıklıdır.
Ummuhnm bende 4+4 ikinci hamileliğim ilkinde 9haftalarda kalbi durdu inşallah sağlıkla hepimiz kucağımıza alırız kızlar 😊🤲🏻❤️
RukiyeMM Bende bugün kan verdim sonucun 294 çıktı hafif pembemsi lekelenme oluyor bide bugün çok yürüdüm korkuyorum ya