Damla_979624 35+4 gebeliğim şuanda inanılmaz korkuyorum doğumdan korktuğum için normal doğum istemiyorum sezeryan olarak karar verdim ama yinede o an aklıma geldikçe bayılcakmış gibi korkuyorum. Herkes benim kadar korkuyor mu acaca ben mi abartıyorum
Yessiimm Damla_979624 35+3 bende bugün hatta bende post açmıştım bununla alakalı 😑😑 galiba bu haftalardan başlıyo ufak ufak yalancı sancıları hissettikçe
071018 Damla_979624 bende öyleyim hep diyorum keşke birden doğum başlasa haftası gelince kendiliğinden çıksa gelse ne olduğunu anlamasam diyo 😀 çünkü beklenmedik zaman da olursa korkmaya vaktim olmaz dönüşüm olmaz mecbur normal doğurur ama kendi seçeneğime kalırsa bende sezaryen diyorum
Elo__35 Damla_979624 28+3 günlüğüm ve çevremdeki herkes normal istiyordu herkes bakıyorum sancı çekiyor vs vs sonra hop sezeryana alınıyorlar bu yüzden doktorumla konuşucam ben direk gönüllü sezeryan olucam
Damla_979624 Yessiimm evet karın ağrısı gibi benimde 3 gündür oluyor aşağı doğru baskı basınç hissi , akıntı herşey var
Damla_979624 Elo__35 evet aynı benimde çevremdeki herkes normal isteyip 6-7 saat suni sancı çekip sezeryana girdi. Ve normal doğumlada işgili iyi şeyler duymadım orasıda kesiliyor vs
_Hulya7106 Damla_979624 hem senin kadar çok korkmuyorum yel normal doğum istiyorum başıma ne gelecek bilmedim için galiba 😂
beyzanurytt Ben de çok korkuyordum ama sona yaklaştıkça korkum azaldı 39+6 öyle yada böyle doğacak diyorum bi an önce kavuşma düşüncesi insanı rahatlatıyor emin olun
ArvenMom Damla_979624 doğum hikayemi okuyabilirsin hastane çıkışı cafeye gidip kahve içtim o derece iyiydim 10 günden sonra hiç evde durmadım desem yeridir doğum yaptım mı anlamadım bile asla korkma ☺️
zu98yb Damla_979624 canım 1 yaşında oğlum var. hamileligim boyunca forumu okudum stresim azalsin diye. 1 sene önce spinal anestezi ile sezaryen oldum ozellikle son haftalar olmak uzere 9 ay boyunca kendimi yiyip bitirdim korkudan stresten. şuan bakıyorum ne kadar gereksiz korkmusum diyorum he tabi o zamanki şartlar öyle dusunmemizi gerektiriyor ama inan bana hic korkulacak birsey yok dunyanin enn guzel şeyi evladını kucağına almak ❤