Ya bende istiyorum ama kimyasal olduğu için korkuyorum. Çünkü kendimi bakımsız yetersiz hissediyorum. 3 ayım var daha artı lohusalık o yüzden biraz daha sabredicem. Hem kilolarimdan kurtulcam hemde tam saç bakımı yaptircm keratin flan büyük değişim gibi geliyor bana. Çünkü kas bıyık dışında kuaförde isim yok maalesef. Ama çocuğumun sağlığı solunumu için biraz bekleyecm