Dilara_erc1 Kizlar tüm gün basim catladii resmenn uyudum biraz gecer diye halen gecmedi ve karnimda adet agrisi gibi agri var asla gecmeyen bu ara cok duyuyorum gebelik zehirlenmesini acaba öyle bsymi? Tansiyonumu ölctüm 13/3 cikti 32. haftaligiz
071018 Dilara_erc1 bi acile gidin bulanti falan varmi geçemeyen karin agrisi önemli birsey gorunmenizde fayda var küçük tansiyon baya düşük büyükte 12 üstü olmasın diyorlar genelde
umrumdadegil Dilara_erc1 he tamam o zaman canım 13 biraz yüksek ama acile gidecek kadar değil yine takipte kal limonlu su iç düşsün 14 ve üzeri olursa bekleme ama acile git
Dilara_erc1 umrumdadegil yüksek tansiyon sorunum vardi ama düzelmisti kan sulandirici kullaniyodum biraktim onu 32 haftaya girince bi saat sonra tekrar ölceyim bakalim
umrumdadegil Dilara_erc1 ondan etkileniyor olabilir tansiyonun o zaman. İnşallah düzelir dinlen bakalım limonlu suyunu da iç