Ay3 Hanımlar tulum ,alt ust takim polar mi aldiniz ben baktim ince benimkiler e bebekten almistim, kalin aldiysaniz aldiginiz yerin linkini atar misiniz
Elo__35 Ay3 3 hastahane çıkışı var sonrasındakiler alt üst tulum hep çok kalın bir şey almadım açıkçası çünkü battaniyesi vs vs olacak içten zaten giydiriliyor evde de doğalgaz olacağı için polar felan almadım
Nurr_22_22 Ay3 polar takımlar dışarı çıkarken iyi ama ilk zamanlar hep evde olacaksın çok kalın olmayan şeyler bak zaten içine uzun zıbın giydireceksin ben penye yelekte giydiriyordum üzerine
Parsmommy Ay3 Ben polar defactodan aldım tekli tulum. Ama harici bendr ince aldım zaten çok kalın giydirmeyin diyorlar iki kat giydirip üstüne yelek ceket vs giydiricem