Teslimenursevil Kuzum inan hiç takmadığın aman dediğin bir vakit alacaksın haberi burda bana hep devamlı takmak iyi değil etkiliyor vs diyenlere hep kızdım 3 sene olmadı 1 dış gebelik yaşadım onca aşılama tedavisi olumsuz ilaç tedavisi olumsuz uzatmıyım aralık ayında regl olduktan sonra dedim ki olmuyorsa zorlamıcam dedim ilişkilerimin hiçbirini takip etmedim gebelik düşünmedim doktora gittin şubat ayında tekrar başlayalım tedaviye dedi bana tamam dedim sonra alışkanlık ya yılbaşı geliyor diye bir test yaptım pozitif çıktı ben meğer ben hamile kalmışım ne zaman o pizkolojiden çıkıyorsun o zaman kalıyormuşsun o pizkolojiden çıktığım ay hamile kaldım