Emel_34 bende de öyle çıktı ilk tahlilim düşük çıktı ilaç sabah akşam kullanıma başladım sonra yine düşük çıktı ve şeker değeri de düşük denildi sürekli tatlı şeyler ve çikolata yememi söyledi doktor ama bunları bana diyen ana sağlıktı tahliller orada yapıldı kendi doktoruma gittim çok düşük değil sorun olmaz dedi ekstra bir ilaç ve başka birşey vermedi bebek anneden gereken kan değerini alır çok kansızlık anneye halsizlik yapar baygınlık yapar ama bebeğe zararı olmaz dedi