Aycan00 aynen benim ilk hamileliğimde bebek hep önden gidiyordu kilosu kafası da büyük diyorlardı ben hem devlete çapaya hem özele gidiyordum takip için 39 haftam dolmuştu devletteki dr yatışını yapalım bebek önden gidiyor kilosu 4 e yakın ultrasonda 500 gr yukarı ya da aşşa yanılma payı oluyormuş Yukarda olursa sıkıntı olur dedi hamilelik şekerim de vardı benim ben de özelde Doğum yapacağımı söyledim burda olsa önce normal denerler sonra olmazsa sezeryana alırlar bence git direk sezeryan ol dedi dr.
Özeldeki dr gittim böyle böyle dedim tamam dedi çatıma baktı normal yapabilirsin de istersen 1 haftan daha var bekle gelmezse alalım dedi sonrada kilosu daha da artacak bu sefer normal zor olur istersen suni sancı verelim dedi akşam yatışım yapıldı sabaha kadar açılma olmadı sonunda sezeryan oldum şimdi 2. Hamileyim yarın sabah Doğuma gideceğim inş. 🙈
Sizin de hakkınız da hayırlısı olsun inş hayırlısıyla sağlıkla gelsin bebişiniz🤗