Eğer kese yukardan ya da yandan patladıysa sızıntı gibi az az gelir suyunuz birden gelmez bence biraz takip edin kendinizi yada içiniz rahat etmezse bir hastaneye gidin sanırım orda bir test yapıyorlarmış akıntı mı yoksa su mu diye orda belli oluyormuş