Mnktrtamnk asla bekleme sancıların çoğalınca doktorum bana geçen sefer kızdı biraz bekledim diye açılma olma riski oluyormuş 🥺iyi ki anlayıp gitmişsin ama daha önce benim sancım 40larda çıkmıştı son gittiğimde ağrım azaldığı halde 60larda sancım çıktı gece çok şiddetliydi ağrım doğum sancısı gibiydi,🥺 inşallah bekler bebişin stres yapma sakın serum ağrılara falan iyi gelir ama artık dikkat etmen lazım fazla ayakta durma iş yapma yürüyüş falan da yapma yatıp dinlen bol bol . Senin kaç çıktı sancın