aykar benim betam 5300dü sol tüpte kalp atışıyla beraber kese bebek her şey göründü. Çocuğum olmadığı için ilac denemek istediler doktorların hiç umudu yoktu ama denemeye değer diyip yatırdılar. İki doz ilaç vurdular. 20 gün yattım 20. Güne kadar değerlerim düştü gidişat doktorları cok memnun etti ama yavaş ilerledigi için risk devam ediyor diye yatırdılar ama 20. Gün artık psikolojim dayanmadığı için imza atıp çıktım beta takibine devam ediyorum evden çıkmıyorum suan 500 insallaaah sifirlanacak ama çok zorlayici bir sürec , dilerim yaşamazsınız ama olur da yasarsaniz nolursa olsun psikolojinizi iyi tutun çünkü doktorlar benden umutsuz olup ilacla tedavide bu kadar ilerleyisimizi psikolojik iyiliğimden olduğunu söylediler