ruveyda123 Kızlar bugün kan vermiştim Trigiliseridim biraz yüksek çıkmış doktorum henüz görmedi sonucu ama bu neyle ilgili oluyo yaşayan var mı?
Baynimir ruveyda123 hamilelikte yükselmesi çok normal bebekte kahverengi yağ dokusu oluşmaya başlıyor çünkü. Bana doktorum baktırma boşu boşuna kafaya takacaksın gebelikte normal yükselmesi demişti.
kerimata1303 kızar benimde şubatın3 ünde yaptırdım 213 bide 26 sında şeker kontrolü için bakıldı 316 çokmu yüksek yada yükselirmi googleye yazdım beler neler yazıyo çok korktum benimde doktora gitmeme 5 gün var hemen gitmelimiyim sizce ?