Bilge_kalkan ben tulumları çok kullanışlı buluyorum altlı üstlü takımdan ziyade, kısa kollu olanları almayı düşünüyorum yinede altlı üstlü takım da alacağım tabi.Bende haziranda doğum yapacağım inşallah, Allahın izniyle kucağımıza sağsalim alalım bebişlerimizi🥰