Drsnbyfatma Kızlar 21+5 im akşam ilacı içtiğimi unuttum iki kez içtim galiba 🙄akşamdan beri içim içimi yiyo zararı olur mu acaba oğluşuma 😔
Elifaaksoyy Drsnbyfatma Ben iki kez kullanıyorum sabah akşam şeklinde doktorunu ara bilgilendir bir problem olmaz inşallah