Melodimm Kızlar 5 gün önce sezeryan oldum.Hala tansiyonum yukseliyor.Mecbur ilaç içiyorum.Tansiyon olduğu için bebegime süt veremiyorum çok uzuluyorum.Aynisini yaşayan oldumu.Boynum başım ağrıyor.Ne zaman gecer.Bilgisi olan yazsın lütfen.
Msydn6 Melodimm hamileyken veya öncesinde varmıydı mevcut tansiyon sorununuz? Yoksa doğumdan sonramı oldu yüksekliğin sebebi için doktorunuza danışın mutlaka
miniksevdamm Melodimm geçmiş olsun. Sezeryan ile alakalı olduğuna emin misiniz ya ilk defa duydum bende sezeryan oldum boyun ağırıyordu ağrı kesici içiyordum geçiyordu.
melekmommm Melodimm ilk defa duydum ya bende üç ay önce oldum sadece iki hafta oturup kalkmak yatmak filan zordu hiç baş ağrısı tansiyon filan yaşamadım. Herkese ayrı etki oluyor Allah şifa versin tez vakitte toparlan inşallah.