Kızlar sabah kahverengımsı akıntı gelmedı sebebıyle catı muayenesıne soktulr emr testı yapıldı pozıtıf dıye soyledıler yatısım yapıldı önlem amaclı bebek gelebılır kesın olmasada dıye catı muayenesınden dolayı mı bılmıyorum sankı hafıf kanlı gıbı akıntı geldı bılgısı olan varmı korkuyorum