umrumdadegil kiz yok doktoruma yazdim cildiyeye gidin dedi sonra randevu buldum gittim cildiyedi doktor cildim cok kuru dedi nemlendirici verdi (haftada 2 kere dustan sonra kullanmami soyledi) ben onu kullandim ama fayda etmedi. Bana eger ki gecmesse sali gunu tekrar gel dedi gittim bugun dedim benim bu kabarciklarim gecmedi hatta kollarima da yayildi dedim bana demez mi bulasici degil felan ya tamam bulasici degil de ne diye ilerliyo o zaman neyse o nemlendiriciyi kullan dedi gonderdi. Yani kadin uyuz msun isiliksin ne bilim iste o sun bu sun demedi teshisi soylemedi hic bi sekilde ben neden bitle oldum hastalign adi ne bilmiukrum zararli mi degil mi benege bi sorun yasatirmi zarari olur mu bebege gecer ki bilmiuorum delircem srtik ustune bide kasiniyo yank hasi o nemlendiriciyi kuklandim haftada iki kere kullandigim zaman ne kadar fayda edicek ki o bana e hamileyim diye ilac veremiyomus o zaman bana dogal bi cizum soyle yapabilcegim onu yakayim onu gectim neden bitle oldguumu soyle bende kendim arastirayim yani ay sinirlerim bozuldu yine ya Allahim yarabbim sen bana sabir ver🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️