Kızlar sağ böbreğimde genişleme iyice artmış üroloji doktoru artık stend takmamız lazım yoksa kalıcı hasarlar bırakabilir diyor şuan 34+4 üm doktorumdan bebeği 37 de almasını rica edicem 37 ye kadar da stend taktırmak istemiyorum bu sebeple ama şunu merak ediyorum 37 de doğum yapsam bebeğim küveze girer mi onu tehlikeye atmak istemiyorum