YesimAykut kuzu 11. Günüm su bugün evde erken gebelık yaptım böyle sılık hatta hayalet cızgı derler ya o bıle yoktu ıkı defa yaptım akşam ustuydu ıksıde aynı zaten perşembe cuma da kan verırım en kötü ama bütün seyım gıttı onca ağrı çektim var ya hala daha kasıklarım ağrıyor üzüldüm ınankı