Merhaba tüp bebek sürecindeyim yumurtalarım toplandi bu ay rahimi dinlendirmek için bir ay ara verdik transfer yapılacak adetimi bekliyorum ama 10 gün geçti adet olmadım hala 5 gün geçmişken test yaptım negatif ama bundan önce kürtaj olduğum gebeliğimdede 1 hafta geçikmişken çıkmadı 15 cün geçikmede çıktı ama ümitlenmek istemiyorum ilaçlardan mı böyle dengesiz oldu adetim yoksa hamilemiyim hiç adet belirtiside yok göhüslerim aşırı şişer şişmedi karnımda ağrımıyo