Kızlar yeni gebeyim.4+5 haftalık normal zamandada reflu olurdu boğazıma kadar yanma iki gögsümün arası yanıyor ne içsem ne yesem yanıyor bişey içince dahada yanıyor evde gaviscon şurubum vardı dayanamadım içdim int bakdım gebelerde kullana bilir yazıyordu..sorun olurmu?