gulcin46_ 12 haftalık ikizlerimin kalbinin durduğunu öğrendim ikiz olduklarını da o zaman ayrıntılıya girdiğimde öğrendim hatta 9 haftalıkken gelişimi durmuş dedi doktor şuan 8+4 haftalık hamileyim doktor sadece progestan fitil verdi ne olur ne olmaz dedi bide tiroidim yüksekmiş levotiron kullanıyorum folik asiti bıraktım aşırı mide bulantısı kusma yaşıyorum folik asiti içince ikiye katlanıyordu ve aynı korkuyu şuan yaşıyorum sabah bulantım olmadan uyanınca korku yaşiyorum acaba kalp atışı mı durdu diye atlatamadım doktora gidip baktırmamak için kendimi zor tutuyorum