Ben
Busrabekar55 ben canım daha kesesi görünmedi diye bi yon agladım ama sonra ovulasyon testiyle hamile kaldıgımı hatırladım ve benim hamile kalmamdan bu yana daha 2 hafta ve doktor geç dölenme oldugu için görünmemesi normal dedi kan degerim yüksek cıktıgı için hamilelik var dedi