cerensahinn Kızlarrrr son 2 gün kaldı doğumuma sezeryen olacak soracaklara söyleyeyim. 37+2 yiz şuan sizzin doğumlar ne zaman ocak anneleri?
Ebruu06 Bende 37+6 yum perşembe günü doğum ikinci sezeryan olacak bakalım nasıl geçecek çok heyecanlıyım