Kızlar 17+5im. Dünden beri sağ kasık tarafımda bir batma hissi var. D vitaminine başladım o günden beri gazım var evet ama bu sancı ayaktayken olmuyor. Oturunca ve ıkınınca oluyor. Doktorumdan 1 hafta önce geldim tekrar gitmek de mantıklı olur mu bilemedim. Sizce nedir?