Zynp_amine Ilk bebegim 39+4 de doğmuştu , fakat 38 de sancilarim baslamisti bu gebeligim de surekli kasilma var , artik dogurmak istiyorum . Fakat 2. Gebeligin verdigi sancinin şiddetinin nasil bir sey oldugu bilinci beni cok korkutuyor.
SNurays Zynp_amine ilk normal doğum muydu sen korkuyorsan biz ne yapalım :) sen ilk yaşamışsın biliyorsun neler olacak biz hiç yaşamadık bilmediğimiz için korkuyoruz rahat ol stres yapmamaya çaliş Allah yardımcın olsun
Zynp_amine SNurays evet ilki normal doğumdu fakat 25 saat sürdü suni verdiler , kendi sancım olmuyor . Şimdi korkma sebebim de basima gelecek olanları biliyor olmam :))
Nurellaasss SNurays Benim de ikinci doğumum olacak saha yeni hamileyim ara ara korkuyorum. Çünkü neler yaşayacağımı biliyorum. Acısını unutuyorsunuz evet ama yaşayacaklarımız net aklımız da. İnsanı biraz tedirgin ediyor haliyle. Ben kendi sancımla 10 saat beklemiştim ama açılma olmasını. Hayırlı doğumlarımız olsun 🤲 ☺️
Deylem Kızım 36 haftalikken tesadüfen kontrolde suni sanciyla dünyaya geldi suan 35 haftadayiz 7 yil sonra basindan beri korkuyla son haftalara geldim sezeryan olayim diye diretsemde doktorum pek zorunda kalmadikca vajinal doğumun dışına çıkmıyor uyuyamıyorummm korkudan Allah hepimizin yardimcisi olsun saglikla gelsinler 🙏🏻💐😂