Zeynt ben genelde tayt giyiyorum en rahatı o oluyor bekarlıktan kalma kıyafetlerim hala oluyor zaten tombiştim tunik tayt en güzel kombin bence hamile için hem rahat sıkmıyorsadec bir tunik üstüne güzel bir kolye ve bot ile mis gibi şık bir kombin işte