Merhaba hanımlar bugün kontrolüm vardı erkek bebeğim 37+2 deyiz 3200 kilosu çatı muayenesi oldum hiç açıklık yok ve nst de sancı çıkmadı doğum kanalına da inmemiş yani hiç geleceği yokmuş gibi😀😀 Siz açılma için neler yaptınız 40.haftaya kadar beklemek istemiyorum bebeğin kilosu da iyi normal doğum istiyorum ilk gebeliğim eğer normal olmazsa zorunlu sezeryan olacak tavsiye ve önerilerinizi alabilirim 😇