Arkadaşlar merhaba,
Hamile olduğumu yeni öğrendim beta hcg 1500 civarı çıktı. Ultrasona henüz girmedim. Yoğun ishal nedeniyle doktora gittim ve parazit testi yapıldı, amipli dizanteri olmuşum. Doktor önermese de mecburen bu antibiyotiği vermek zorunda olduğunu söyledi. Hamilelik döneminde kullanan oldu mu? Bu arada ilk hamileliğim o yüzden de çok korkuyorum. Bilen kullanan varsa deneyimlerini aktarabilir mi? 😞