HazallBeyhan Merhaba Herkese Şu an 8. haftadayım ama doktorumun arada alabilirsin dediği bu koruyucu bir haftadır her gün alıyorum almadığım zaman midemden ölüyorum çektiğim ızdırap yanma ve ekşime ağrılar beni öldürüyor Aranızda ilk üç ay içinde bu koruyucuyu kullanan ya da kullanan birini tanıyan oldu mu Yardımlarınızı bekliyorum
Ozlmrap HazallBeyhan bunun cevabını ben de merak ediyorum ilk bir ay farkında değilken her gün içtim öğrenince bıraktım ama bir haftam işkence gibi geçiyor ben de istiyorum kullanmak 😢