Minigiim-vebenn52 Kızlar aldınız mı ? Nasıl bişi aldınız ? Doğumdan sonra gelince sermeye al al diye tutturdu bizimkiler nakışlı diyolar saçma geliyo bana ya 900-1000 tl nevresimler amacı nedir bu işin acaba evde olanı sersem ne olacak 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
mervemurat16 Minigiim-vebenn52 ben almadım çeyizimden kalma açılmamış kanave takımlarım var onu sericem
Yenibirannee Minigiim-vebenn52 ben ceyizime aldığım süslü yatak örtüsünü serdim ama hemen değil. doğumdan sonra normal günlük nevresim takımımı serdim. mevlutte suslu olanı kullanmıştım. gelenler yatak odasına girmedi çünkü
Egemoms1303 Minigiim-vebenn52 amaann hep aynilar yaa valla bende almicam ceyizden olanlar yeter hatta alta siradan lastikli çarşaflarımdan sercem yikayip sermesi kolay 😁
Minigiim-vebenn52 Egemoms1303 demi ya bende normal her zaman kullandıklarımı kullanırım dedim Mevlüt olursa da süslü yatak örtüsü sererim beyazlardan dedim şimdi gelen benim odama mı girecek anlamıyorum ki ne düşünüyorlar
EbruMD Minigiim-vebenn52 ay ne gerek var ne kullanıyorsan oradan devam et ihtiyacın varsa al ama elinde olan şeyi almaya da gerek yok